BOOTYBUILDING

Heeeej. Nu har ni en glad Linda här! Jag är äntligen helt frisk och tillbaka på gymmet. Och sen ska man provjobba ikväll också. Nu mår man!
Började min träning i måndags med ett kort men intensivt pass. Då anser jag att biceps & triceps är helt perfekt att köra igång med efter en lång sjukperiod.
Igår (tisdag) stod det BEN & RUMPA på träningschemat. Som jag har längtat efter att få mosa mina ben igen!
Började med att köra många och lätta reps för att mjuka upp lite. För att sedan gå på de tyngre seten!
Det var fokus på rumpa genom hela passet. Nu blir det verkligen att bygga ännu större rumpmuskler. Så därför tänker jag lägga in 2 benpass i veckan med ca 5 dagar vila emellan varje benpass (då jag köra andra gruppmuskler de andra dagarna såklart.)
 
Nu kanske vissa av er undrar varför jag lägger in 2 benpass i veckan när jag redan har ett ganska vältränad ass.. Jo, jag tycker nämligen själv att jag har förlorat en hel del under min sjukperiod.. Både styrkan i kroppen och min "figur". Men så är det ju när man inte tränat på ett tag. Det vet nog alla. Rumpan sitter liksom inte riktigt där jag vill att den ska sitta, som den gjorde förut. If you know what I mean ;) haha. Sen har kosten inte heller varit så bra när jag har varit sjuk .. Men mår man inte bra på insidan och ger kroppen fel föda, då syns det tyvärr på utsidan. Kom ihåg det!
 
Så nu blir det verkligen skärpning med kosten. Vilket faktiskt också är det viktigaste när det kommer till att få fram synligare muskler och dem där magrutorna.. Ni vet väl vad som sägs? ABS ARE MADE IN THE KITCHEN! Och det är så sant. LETS DO THIS!
 
Allmänt, Fitness, Life | BOOTYBUILDING, Better Bodies, Body Fitness, Fitness, Gym, ICANIWILL, Muskler, Träning, motivation | |
#1 - - Helene:

Fast man har fin form måste man fortsätta träna lite så den inte försvinner. ^o^

Svar: Yes så är det ;) Men nu har jag ju varit sjuk en lång period, så klart den försvinner lite. Men det ska jag träna upp igen ;)
Jensvollen

#2 - - Tova Åberg:

Jag vet precis hur du känner dig, har själv gymmat i snart 3 månader och jag tycker att det försvinner väldigt fort när man slarvar eller varit sjuk. Men kul att du är igång igen, kämpa på! <3

#3 - - wela.blogg.se:

Sjukt snygg!

Svar: MEN ÅH TUSEN TACK FINA DU :D VAD GLAD JAG BLIR!
Jensvollen

#4 - - Linn Strömberg:

Jobbar också på min rumpa. Hahha! Har så lite curves xD

Upp