FRIYAY-SELFIE

Woho, äntligen fredag! Det firas självklart med en Nocco favorit. Om ni inte smakat Äpple än, åk och köp! Såå himmelskt god.
 
Mitt paket från Barbietan.com kom idag också. Rätt genom brevinkastet. Denna fredag hade inte kunnat startat bättre. Dags att bli brun nu då ;)
Min dag/kväll kommer att spenderas på gymmet. Rygg står på schemat. Vad ska ni träna för kul idag?
Hoppas ni får en mysig fredag, puss!
Allmänt, Fashion, Fitness, Inspiration, Life | Alaskanhusky, Backattack, Better Bodies, Djur, Fitness, Gym, Hälsa, ICANIWILL, Melanotan, Mode, Streetstyle, Tatueringar, Valp, nocco, ryggpass | |
#1 - - Linn Strömberg:

Älskar NOCCO äpple!! :D
Jag tar faktiskt en vilodag denna fredag. Kör hårt på gymmet snyggis :D

#2 - - Rsweden:

Men alltså hur bra kropp har du inte!? That ASS 😝😅😇

Svar: Men wow, tusen tack :D Det gjorde min dag!
Jensvollen

#3 - - Elin:

Så snygg du är!! Vad hände med frågestunden btw? Är ju nyfiken! :D

#4 - - MATILDA:

åh älskar nocco! och så snygga tights :D

Svar: Åh tack snyggis :D Vad glad jag blir! kramar
Jensvollen

#5 - - Kourtney:

Måste testa den! Smakar den lite som typ äppelcider? :)
Hade vilodag och pluggdag igår. Idag blir det ben och rygg! :)

Svar: Ah lite, eller typ som Äppeldricka med kolsyra haha :D Skit god!Okej, men härligt att höra! Duktig du är bruden! Kämpa på <3
Jensvollen

#6 - - Liborius:

Snygga du!

#7 - - josephine Asplund:

Hoppas du får en fin eftermiddag & lycka till med bloggen!
Kramar <3

Upp