JOBBHELGEN PÅ BELLEVUE

 
Heej. Och yeeey, vi fick tag på Bruce Springsteen biljetter! Fyfan vad kul. Blir både Iron Maiden och Bossen i sommar!
Vet att det var ett tag sedan nu. Och jag vet att jag har ett inlägg med "frågor & Svar" att posta till er också. Men gymmet och Akira har tagit all min tid.. Hon följer verkligen efter en som en svans. Vilket är så sött! Men man kan knappt ta en bild i lugn och ro utan att hon ska vara på en och bitas. The struggle is real haha.. Så därför slänger jag upp denna i brist på bilder :) Men det kommer...
 
Förresten, vet inte om jag har sagt det. Men jobbade på Bellevuestadion hela förra helgen! Det var nämligen Badminton tävlingar där både lördag och söndag. Fullsmockat med människor! På lördagen vart det ett jobbpass från 7.15-17.00 och söndag 7.00-15.00.
Dock så var vi en man kort på lördagen och stressen var helt sjuk. Den enda tiden jag satt ner var när jag hade min 5 minuters lunch.. Då kan ni tänka er hur mycket vi hade att göra! Tror jag gjorde i ordning 80 mackor totalt under dagen. Alltså från grunden. Det var även korv med bröd och toast som skulle göras.. Fick även stå i kassan, ta hand om disken och se till så att allt såg bra ut i anläggningen.
Men jag tycker att för att vara min "första" jobbdag, så gick det riktigt bra! På söndagen sen visste man ju vad som skulle göras, man hade liksom kommit in i det. Då flöt allt på mycket bättre. Sjukt kul var det ;)
Tror jag aldrig har haft så ont i fötter och rygg efter den helgen alltså haha. Men man vänjer sig!
 
 
Allmänt, Fitness, Life | Bellevue, Bruce Springsteen, Fitness, Gym, Iron Maiden, Konserter, MMSPORTS, Sommar, Torsdag, jobb | |
#1 - - Linn Strömberg:

Jobbigt när det blir stressigt!

#2 - - Kourtney:

sv: Ja! Den är värd att se! =)

#3 - - Cassandra Haraldsson:

Så fin du är!

#4 - - borntolose.blogg.se:

That ass :D

#5 - - Sanna Andersson:

men va kul att du har hittat ett jobb, är det extra eller har du fått en tjänst där ?
Ibland är det riktigt härligt när det är stressigt för tiden går så fort då, gillar de mer än när det är noll att göra och sekunderna smyger fram

Upp