THROWBACK THURSDAY

 
OMG. Kolla vad jag hittade! Det är var dagen efter att vi hade hämtat hem henne. Tror jag döör vad söt ♥♥
Åh, kommer ihåg hur blyg och rädd hon var! Både för snön och omgivningen. Hon ville alltid vara uppe i mattes och husses famn haha. Nu är Akira en helt orädd liten tjej!
Nu förstår ni hur mycket hon har växt! Gå in och kolla hennes instagram och jämför :o @Akirathealaskanhusky
Helt sjukt. Imorgon är hon 14 veckor redan!
 
Hoppas, hoppas mitt paket kommer idag som jag väntar på! Japp, min hy är fortfarande katastrof. Så nu har jag beställt Melanotan2, i hopp om att få bättre hy (vilket jag fått varje gång jag kört på M2!). Att man blir brun och fräsch är ju också ett plus :D Vill ni veta mer om just "barbiedrogen" så tycker jag att Sandra (bikinifitness tävlande tjej som har kört på Melanotan i 4 år nu!) förklarar det så jäkla bra. Läs hennes synpunkter om det HÄR ---> Sandrareiche.nu
 
Alaskan Malamute/Siberian Husky, Allmänt, Life | Alaskan Malamute, Alaskanhusky, Barbiedrogen, Djur, Draghund, Fitness, Hund, Melanotan, Valp | |
#1 - - N:

Åhh vad söt!

#2 - - ISA:

så galet söt! vill mysa med den där lilla ;) hoppas du har/haft en finfin torsdag snygging!

#3 - - MALIN:

Nääää vad söt hon var! Kram

#4 - - MATILDA:

Men åh vad söt!! :D

#5 - - Linn Strömberg:

Men sötiseeen! <3

#6 - - Miss Baby Peaches:

Jisses vilken sötnos!

#7 - - Flisan:

Åhh så sööt :D

Upp