WHATEVER IT TAKES - ICANIWILL

 
Godmorgon fina. Hoppas ni mår bra. Med mig är det toppen!
Lovade ju i måndags att jag skulle visa er vad jag fick i Alla Hjärtans-dag present utav världens bästa pojkvän ♥ Han vet han, hur man gör mig glad.Träningskläder är en tjejs bästa vän, right? ;)
 
Well.. Här har ni dem! Det är dem snygga "Grey White Splash Tights" från ICANIWILL . Mitt andra par i samlingen. Yes, det ska bli en samling som jag har på Better Bodies på Icaniwill plagg också ;) (Please, sponsor me <3 hehe)
Bara älskar deras träningstights!
Dem har för det första:
  • Hög midja. Vilket jag älskar. Då sitter liksom allt på plats under benpassen. Det är ett måste!
  • De är tillverkade i Lycra och Polyester, alltså ett grymt bra material. Känns som att man kan göra vad som helst med dessa tights utan att behöva oroa sig för att dem ska gå sönder! Slitstarka med andra ord. Så det ska vara!
  • Deras mönster på tightsen är To-Die-For. Så jäkla snygga. Dem är verkligen unika!
Så, ni som inte äger ett par tights från ICANIWILL, ni går verkligen miste om något under era träningspass!
Ni hittar dessa snyggingar HÄR ---> ICANIWILL.SE
 
Allmänt, Fashion, Fitness, Life | Better Bodies, Body Fitness, Fitness, Gym, Hälsa, ICANIWILL, Inspiration, Legday, Motivation, Tips, Träning, Träningsblogg, Träningskläder | |
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Så snygga :D

#2 - - Linn Strömberg:

Åhhhhååh min kompis har de där tightsen, sååå snygga!! Måste också köpa ett par när jag får pengar!

#3 - - Tova Åberg:

Träningskläder i present, kan inte bli bättre! :D
Hela outfiten är ju klockren, love it! <3

#4 - - Sanna Andersson:

otroligt snygga !!

#5 - - Cassandra Haraldsson:

Så snygga!

#6 - - Rebecca:

OMG that ass!!!!!! Duu, det är så att jag har vunnit nåt 3månaders gym kort och jag har aldrig varit på gym i hela mitt liv, fan du skulle coacha mej ju !!!!!! hahah ;)

Svar: Men haha åh tack bästa du, vad glad jag blir :D Vad kul! Då tycker jag att du ska börja lugnt, kanske med 2-3 gympass i veckan, och sedan öka gradvis ;) Så du inte sliter ut dig för tidigt. Risken är att man tappar motivationen om man bara mosar på varje dag på gymmet i typ 2 veckor haha. Så mitt råd är att ta det lugnt i början, och ha kul :D
Eller hur, söt du är <3
Jensvollen

Upp