BETTER BODIES NEWS

 
Heeej, äntligen fredag. Så skönt!
Vad passar inte bättre än att shoppa träningskläder när det är löning såhär dagen till ära? ;) Det ger ju även en grym motivationskick att träna i nya, snygga träningsplagg!
Better Bodies nörden som jag är (har garanterat över 10 Better Bodies plagg i garderoben haha. Fler ska det bli!), tänkte jag idag tipsa er om dessa godbitar som precis har kommit ut i min favorit gymbutik MMSPORTS.SE ♥ (Bloggsamarbete med dem).
 
Bara älskar den svarta Hoodien, Baseball t-shirten och kepsen! Eller ja, allt är sjukt snyggt. Better Bodies är helt klart mitt favorit märke när det kommer till träningskläder, men det visste ni säkert redan vid det här laget hehe. När man väl har köpt sitt första plagg från dem, kan man inte sluta köpa ;)

Men något som jag verkligen hoppas på att Better Bodies kommer att lansera i framtiden är:
1. Camoflage snapback. 2. Mer snygga tryck/ större loggor (som killarna har på deras hoodies) på ryggen till oss tjejer. 3. Deras "orginal" tights i högre midja. Eller bara en nyare version av camoflage tightsen men i normal/hög midja, som liksom sätter allt på plats. Så mycket skönare att köra knäböj/squats med då!
4. Såklart mer camoflage hoodies och tröjor i allmänhet till oss tjejer också haha.
Om ändå GASP fanns för tjejer... Visst kan man köpa GASP plagg, men man vill ju ändå att vissa plagg ska sitta lite tajtare också. Håller ni gymfreaks inte med om allt detta? :D Om någon från Better Bodies  läser detta, please make my wish come true ♥ Ni är bäst!
 
Alla fina Better Bodies plagg hittar ni hos MMSPORTS.SE (<--- Länk)
 
Allmänt, Fitness, Life, Motivation | Better Bodies, Fitness, Fredag, GASP, Gym, MMSPORTS, Mode, Motivation, Tips, Träningskläder, bodybuilding | |
#1 - - Lili:

Deras kläder är såå snygga! Har också massor utav deras plagg.

Svar: Världens snyggaste kläder :D
Jensvollen

#2 - - ISA:

shoppa är alltid bäst! och löning snart ju, mer shopping ;)


SVAR. haha jag borde ha tröttnat på dem men gör fan inte det, byter bara smak då ;) Ha en fin helg fina!

Svar: Eller hur :D det bästa ju haha! Puss fina <3
Jensvollen

#3 - - Linn Strömberg:

Så sjukt snygga kläder har dem, men ughhhh så dyrt, hahah! Mina pengar räcker inte tiiiill xD

Svar: Ah jo det är väl lite dyrt :/ men så värt pengarna :D Lägger hellre pengar på Better Bodies än andra träningsplagg haha. Puss
Jensvollen

#4 - - Linn Strömberg:

Så sjukt snygga kläder har dem, men ughhhh så dyrt, hahah! Mina pengar räcker inte tiiiill xD

#5 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Supersnygga! :)

Svar: Visst är dem :D Kram
Jensvollen

#6 - - Twiggy Lundberg:

Snygga :D Va har du löning idag?! Lyckost :O

Svar: Haha yes, eller det är väl inge riktig lön precis :( Då jag inte har något jobb än.. Haha, blir automatiskt att jag säger så bara efter att jag jobbade på sjukhuset ;D
Jensvollen

#7 - - Sara:

Alltså BB har så snygga kläder <3

Svar: Som fan :D Bästa plaggen!
Jensvollen

#8 - - MATILDA:

älskar betterbodies :D hälften av mina träningskläder är därifrån. Snygga, sköna och bra kvalité :D

Svar: Härligt! Mina med :D Beställde faktiskt deras Side Panel Tights igår ;) Svarta! Så får hoppas att dem passar sen bara haha. Kram
Jensvollen

Upp