BRA & DÅLIGA NYHETER

 
Godmorgon hörrni. Lite dålig uppdatering här på bloggen ser jag.. Ni kanske förstår varför? ;)
Tänkte bjuda er på några av de senaste bilderna från min Instagram @Jensvollen. Där jag i stortsätt bara lägger upp fitnessbilder, mat och ja, en hel del motivation. Min livsstil speglar pretty much i mina bilder, ikke sant ;)
Så kika in där vet jag om ni behöver lite motivation i vardagen ♥
 
Anyways, till saken nu. Idag har jag både bra och dåliga nyheter...
• De braiga nyheterna är att jag har fått ett provjobb! Vart och vad det är, tänker jag inte berätta för er än... Stay tuned hihi.
 
• De dåliga nyheterna är att jag har gått och blivit sjuk.. Det började lite måndags då jag hade känningar i halsen. Nu är mitt tandkött (på vänstra sidan) helt infekterat, upprivet och gör skit ont.. På samma sida är min halsmandel uppsvullen också.. Om jag får halsfluss vet jag van inte vart jag ska ta vägen alltså. Kan ju vara det värsta!
Åh, har verkligen inte tid att bli sjuk nu.. Egentligen skulle jag provjobba ikväll, men fick lov att ställa in det och flytta det längre fram till jag är helt frisk. Vill liksom vara på topp när man ska provjobba på ett ställe för första gången, och på ett ställe där man har velat jobba ett bra tag! Man vill ju liksom ge sitt bästa, och då vill man inte vara hängig och orkeslös.. Så nu hoppas jag att detta (vad det nu kan vara) går över fort! Hatar att vara sjuk.
 
Det är tur att man har bra immunförsvar, är sjuk väldigt sällan.. Men när det väl slår till, då kan det vara länge :( Håll tummarna för mig nu fina ni, att jag blir frisk snart! ♥
 
 
Alaskan Malamute/Siberian Husky, Fitness, Instagram, Life, Motivation | Alaskan Malamute, Betterbodies, Fitness, Gym, Inspiration, Instagram, Kollage, MMSPORTS, Motivation, Norge, Nyheter, Squats, Träning, Valp, mode, sjuk | |
#1 - - Elisa:

Åh jobbigt när man ska provjobba också men alla kan bli sjuka, håller tummarna för dig krya! Kram

Svar: Verkligen skit tråkigt :( Allt går emot mig nu känns det som... Tusen tack fina du! Kramar
Jensvollen

#2 - - Twiggy Lundberg:

Åh nej så synd att du blev sjuk just när du ska provjobba också! Hoppas dom har förståelse och att du får ge ett superbra första intryck när det väl blir dags! Krya på dig ♥

Svar: Ja så himla surt, min vanliga otur.. Känns som att allt går emot mig nu :( Tusen tack snygging :* <3
Jensvollen

#3 - - Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

Grattis till provjobbet och krya på dig :)

Svar: Tusen tack fina :* Kram
Jensvollen

#4 - - A M:

Vad kul! Drömkropp har du!!

Svar: Men ååh tack vad glad jag blir :D Kramar!
Jensvollen

#5 - - Linn Strömberg:

Men åhhh :( Krya på dig finaste! <333

Svar: Åh tack snyggis!! <3
Jensvollen

#6 - - Yohanna af Skovde:

Vad gött med jobb! Men krya på dig! :*

Svar: Tusen tack fina du <3 !
Jensvollen

Upp