DAGLIG OUTFIT + SERIETIPS

 Bilderna är tagna i helgen. Nu ser man ju knappast ut sådär när man är sjuk...Haha. Åh vad jag saknar gymmet nu..
 
Godkväll hörrni. Hoppas ni haft en bra torsdag so far. Tänk att snart är det helg, igen. Veckorna går något sjukt fort, håller ni inte med?
Men desto fortare blir det ju vår och sommar. Yeey!

Hade ställt mig och gjort lite mat till oss(panerad lax och spenat) medan gubben var iväg på gymmet (inge avis).
Men nu när vi ska äta så dög det tydligen inte. Vafan! Här tar man orken och lagar mat när man är sjuk, men sen så duger inte det helt plötsligt??!  Va fan är det för jäkla sätt...Hahah just kidding, det skulle bli matlådor till imorgon så det är lugnt ;)
Får bli tacotorsdag istället. Kall tacos för min del dock hehe.. Går liksom inte att äta varm mat, då det gör så innåthelsike ont i tandköttet/gommen när jag äter just varm mat.
 
Till maten ska vi fortsätta att kolla på GÅSMAMMAN. En ny, svensk serie. Har ni sett/hörtalas om den? Om inte, så måste ni se den! Hittills har den varit sjukt spännande och riktigt bra. Tycker man om svenska serier/filmer som Beck och Wallander så gillar man denna serie helt klart.
Nu blir det maaaaat!
 
Allmänt, Fitness, Inspiration, Motivation | Fitness, Gåsmamman, Outfit, Serietips, Tacos, Träning, mode, sjuk | |
#1 - - Karin:

Alltså wow, hittade din blogg idag. Jag är helt tagen för wow vilken inspiration och motivation man får av att läsa din blogg. Hela du inspirerar verkligen! Kommer verkligen fortsätta läsa din blogg! Kram

#2 - - Linn Strömberg:

Åh krya på dig!! <3
Haha sicken karl du har ;) hahha <3

#3 - - Lili:

Alltså vilken rumpa!! Nu blev jag inspirerad att ställa mig och squatta lite.

Svar: Men åh tack :D Bara köra!
Jensvollen

#4 - - Emeile:

finns ingenting jobbigare än att vara sjuk, får abstinens efter att träna och blir knäpp av att bara ligga hemma!!

#5 - - Sanna Andersson:

ååå jag älskar gåsmamman, slukade alla avsnitt när jag va sjuk haha
undra om det kommer någon mer säsong ;)

Svar: Den var grym :o Helt rätt! Ja, hoppas verkligen att det kommer mer! Nu kollade vi precis klart på serien Bron. Också grymt bra ;) Kan jag gott rekommendera om du ej har sett den. Kram
Jensvollen

Upp