DISCIPLINE + MOTIVATION


Yes, igår stod det ben på schemat (har vanligtvis på fredagar, men då vi ska hämta valpen imorgon fick det bli igår - onsdag istället).Vill ni se detta lilla squatklipp, gå in på @Jensvollen .

Jag brukar faktiskt väldigt sällan ha "dåliga" gymdagar, då min motivation alltid varit på topp och det ända jag vill göra om dagarna är att vara på gymmet och lyfta heavy ass weights!
Men igår alltså, måste ha varit det sämsta benpasset på jävligt länge haha. Hade varken ork eller motivationen till att gymma. Mina tankar var någon helt annanstans (valpen såklart). Men så kan det vara ibland. Men jag drog mig till gymmet och avverkade benpasset ändå! Och det är jag glad för att jag gjorde (vilket man alltid är efteråt). Huvudsaken är att man genomförde det!
Disciplin betyder så mycket, och ibland handlar det bara om just det. Disciplinen. Och jag är glad att jag alltid har haft den!
 
"The weight will never hold you back. It's the mindset "can't" that will hold you back. If you are scared to fail, you won't progress. Results or excuses. Make your choice."

Fitness, Instagram, Motivation | Disciplin, Fitness, Gym, Legday, Legsession, MMSPORTS, Motivation, Träning | |
#1 - - Linn Strömberg:

Som du säger så handlar det sjukt mycket om disciplin!

#2 - - MALIN:

Vad duktig du är! Det är bara att fortsätta kämpa! Kram

#3 - - ISA:

din kärlek till gymmet låter ju helt galet härlig! tänk att bli så glad av något :) fint det!

#4 - - Yohanna af Skovde:

Dåliga gymdagar är man ska köra ben brukar ju vara obra. Svårt att ta i när det är ganska tungt.

#5 - - VERONICA - fashionblog:

UNDERBART inlägg! Så kul att läsa och så intressant :) Kramar!

#6 - - Siri |Diabitfit|:

Alltid skönt o ändå köra på, känns bäst efteråt då :)

Upp