HÄR SKA DET KURERAS

 


Ursäkta för den dåliga kvalitet på bilden, men var tvungen att ta med blixt då det inte finns något daylight ute haha. Japp, alltid all in på Betterbodies här vettni :)
 
Pratade med en läkare igår om mitt tandkött/halsmandel problem och dem sa att det kunde vara något med mina visdomständer. Så får en akut tid till tandläkaren idag, är inne där i typ 1 minut, och dem säger att det har med min infektion i kroppen att göra. Jag har alltså ett virus kvar i kroppen. Och det är det som har orsakat sår i gom/tandkött. Jaha, då var det bara att ringa tillbaka till läkaren igen då.. Och nu har jag en tid där imorgon, tack godegud.
 
Efter tandläkarbesöket sprang jag raka spåret in på apoteket och affären för att handla på mig allt från bakteriedödande munskölj, citron, Vicks halstabletter, Ingefära, Strepsils och avokado. Nu jävlar ska jag fan ta och bli frisk.
Och btw, ni vet den där promenaden jag tog igår? Har ont i halsen idag.... Haha går bra nu alltså :D
Nej, nu ska jag sluta skriva depprimerande inlägg. Men ville bara berätta det.
Tusen tack igen för era peppande ord, tips och råd ni har gett mig om min hy, valpen och ja, allt ♥ Ni är bäst!
 
Fitness, Life | Better Bodies, Body Fitness, Gym, Halsont, Hälsa, Ingefära, Kurera sig, MMSPORTS, Träning, sjuk | |
#1 - - Linn Strömberg:

Men åh vad jobbigt att det inte försvinner :(

Svar: Som fan :( Fett jobbigt att gå in på sociala medier som typ insta, och alla lägger upp träningsbilder hela tiden haha. Man blir ju inge sugen alls :D ...
Jensvollen

#2 - - Anonym:

krya på dig, snart får du träna men vila ordentligt nu!
se på serier och filmer på dreamfilms och gosa med vovven! ;)
kram!

Svar: Tack :D Det ska jag, försöka iallafall haha... Kramar!
Jensvollen

Upp