MORGONRUTINER

 
Godmorgon hörrni. Måste bara tacka så mycket för alla era kommentarer de senaste dagarna! Så himla fina ni är, puss på er!
 
Kickade igång denna måndag med 1 mil cardio med tungt motstånd på cykeln. Svettigt värre. Så himla skönt att vara tillbaka i de vanliga rutinerna igen. Mår så mycket bättre när jag har rutiner om dagarna.
Efter cardion fick det bli 50 g Fiberhavregrynsgröt med hallon, kvarg och ägg. Och en stor kopp med kaffe såklart. Utan kaffe, ingen morgon typ haha.
Ikväll väntas det ryggslakt på gymmet!

Nu ska jag ta mig en till kaffe och försöka få bort mitt nagellack och måla om dem med något annat fint.. Skojar inte när jag säger att det sitter som berg alltså! När man inte får bort det ens med Nagelborttagningsmedel, då är det fan helt sjukt haha! Så får sitta och pilla bort det med mina naglar istället.. Vilket inte tar nå lång tid alls :))
Hoppas ni får en mysig måndag!
 
Allmänt, Fitness, Food, Inspiration | Fitness, Food, Konditionsträning, MMSPORTS, Motivation, Måndag, Träning, Workout, frukost, morgoncardio | |
#1 - - jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom:

gott de ser ut

Svar: Det var det också :D
Jensvollen

#2 - - Annsoh:

fina bilder! :) vad got!t! vad händer idag :)?

#3 - - Linn Strömberg:

Åh körde rygg (och biceps) igår, så jäkla härliiigt! <3 Och alltså när du kör cardio på morgonen, äter du något innan? Jag vill kunna träna på morgonen, men jag bara blir svimfärdig och i värsta fall svimmar -.-

#4 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Skönt med träning!

#5 - - Em - En fotoblogg om mitt gymnasiearbete:

Åh det ser gott ut!

Jag har också haft ett nagellack som var helt omöjligt att ta bort, det var så konstigt, inget funkade! heh

#6 - - MALIN:

Vilken mysig frukost! Jag måste verkligen bli bättre på det där.... Kram

Upp