Orolig Inför Fredag

Haha, inga synliga ådror på foten.. Fint.
 
Men alltså kolla vad söta dem här tofflorna är!! Tyckte dem var så sköna men framförallt söta så var bara tvungen att köpa dem haha. Finns att köpa på HM. Dem har halkskydd under också ;) 
Drog på mig dem direkt när jag kom hem från stan idag. Shit vad kallt det är ute nu! Trodde faktiskt inte att det skulle bli såhär kallt, då det var 10 plusgrader för bara 1-2 veckor sedan? Sick...
 
Sov så jäkla dåligt inatt så ni anar inte. Fick nog bara 2 timmars sömn samanlagt.. Vaknade upp hela tiden, vred och vända på mig, fick ont i nacken, och visste liksom inte hur fan jag skulle ligga haha. Kan ju vara för att vi ska hämta hem vår valp på fredag. Klart man blir lite små orolig ju. Framförallt inför den långa bilresan hem.. Stackarn, det första hon får göra med oss är att åka bil i 6 timmar liksom :( Hon kommer typ hata oss för det. Haha nejdå, men det ska nog gå super tror jag :) Åh, längtan är obeskrivlig!
Drömde faktiskt om vår lilla tjej inatt! Att vi redan hade hämtat hem henne och allt. Och vet ni vad vi hade döpt henne till??? NYX! Hahah alltså gud stackars liten... Efter ett sminkmärke. Inte okej! Kan nog vara för att jag skrev upp en jätte fin lista på namnförslag igår och för att jag väntar på ett litet paket från JFR som innehåller NYX produkter. Fan vad man kan drömma konstigt ibland!
På tal om namn, vill ni veta vad hon ska heta så kika in senare ;) Kram.
 
 
Alaskan Malamute/Siberian Husky, Allmänt, Fashion, Inspiration, Life | Alaskan Malamute, Djur, Fitness, HM, Hundvalp, Längtan, Mys, NYX, Tisdag, Tofflor, Vinterland | |
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så söta tofflor

Svar: Haha visst är dem :D
Jensvollen

#2 - - Linn Strömberg:

NYX var ju ett fint och häftigt namn tycker jag! :D
Sov också sååå dåligt i natt. Somnade inte förren halv 6 i morse

Svar: Haha kanske var lite häftigt ändå! Men vill helst inte döpa henne efter sminkmärke haha, men det är ju såklart en smaksak de också :D Nu har vi bestämt namn hihi <3
Jensvollen

#3 - - MALIN:

Vilka underbara tofflor! Så mysiga! Kram

Svar: Men visst är dem, så otroligt mysiga :D Kramar!
Jensvollen

#4 - - Celine:

Så söta tofflor!

Svar: Tack :) Kramar!
Jensvollen

#5 - - MATILDA:

vad söta tofflor :D

Svar: Eller hur :D Kram!
Jensvollen

#6 - - Annica:

Vilka söta tofflor gumman!

När man är spänd (förväntasfull) över något så är det lätt hänt att man kan drömma knasiga drömmar om det hela. Jag tror bilturen kommer gå superbra och det ska bli så spännande att få träffa den söta tjejen sedan. Nyfiken på namnet är jag också! PUSS :*

Svar: Hihi visst är dem!Måste vara så alltså haha! Ja, nu är det bara 1 dag kvar, guud vad jag längtar :D
Vi måste ju träffas sen så du får hälsa på lilltjejen! Stay tuned ;* Puss fina!
Jensvollen

#7 - - Felicia - Everyday / Fashion / Modelingelicia - Everyday / Fashion / Modeling:

Vilka mysiga tofflor:)

Upp