TIPS: Dermalogica "Breakout Clearing" Masque

 
Wow, -21 grader ute imorse. Skööönt.. Man blir ju typ som förlamad när man är ute bara en kort stund, nästan så man måste skaffa en såndär mössa som går över hela ansiktet, ni vet vad jag menar va? En sån dära "rånarmössa" haha. Kanske vore en bra investering om de ska fortsätta vara så här kallt!
 
Idag är det en sån här dag, som på bilderna ovan. Lite spa-morgon sådär.
Då jag inte har världens bästa hy (vilket jag aldrig har haft..Hade riktigt svår acne när jag var mindre, men nu är det mycket bättre), så har jag alltid tyckt att det är viktigt att ta hand om den. Då man bara har ett face, typ forever. Gillar den här ansiktsmasken från Dermalogica "Clear Start". Den kyler ner ansiktet och man känner sig jäkligt fräsch efteråt!
Den hjälper till att dämpa "röda" områden i ansiktet och ta bort "breakouts". Kan gott rekomendera den :)
Finns att köpa på bl.a Kicks!

Medan jag hade masken på mig, passade jag även på att plocka brynen och färga dem.
Naglarna målade jag igår med ett nagellack från Depend i en rikig fin lila "metallic" färg. Love it!
Det var lite små tips från mig bara. Hoppas allt är fint med er. Puss
 
Allmänt, Beauty, Fashion, Inspiration | Acne, Ansiktsmask, Beauty, Dermalogica, Hemmaspa, Hud, SkinCare, Tips, Vinter | |
#1 - - Linn Strömberg:

Superbra tips :D

#2 - - Twiggy Lundberg:

Här är det -31, dör haha....

#3 - - linah:

riiktigt bra tips!<3

Upp