NO GRIND NO SHINE

 
Rise and shine hörrni!
Vaknade med tidernas värsta träningsvärk i både lår och rumpa, alltså ni anar inte. Tog mig ett bra tag innan jag kom upp från sängen haha. Sen var jag också dödstrött för att jag hade sovit för länge. Blir alltid tröttare ju längre jag sover...
Men, det var bara att dricka aminosyrorna (skippade pwo:n den här gången) och sätta sig på cykeln och ge sig fan på att man skulle genomföra cardion. Better sore than sorry, right ;) ?
Och visst gick det, blev till och med längre än vad jag trodde att jag skulle orka. Vart helt inne i tvn och tiden bara flög förbi. Så skönt!
 
Nu har vi precis ätit en stadig frukost, jag och gubben. Så nu klarar man sig till kvällens julmat hos svärföräldrarna :) Funderar på att locka håret för engångskull. Kör ju alltid på plattat hår och uppsatt haha.
Visstja förresten. Igår så gjorde jag en sats med Mintchokladtryfflar som jag hade tänkt ta med mig ikväll till Ramnäs, men gubben, han råkade hälla i alldeles för mycket flingsalt så det knappt gick att äta alltså haha, inte gott.. Så får ta och göra om allt nu (Y) .
Hoppas ni får en mysig lördag fina! / Jensvollen
 
Allmänt, Fitness, Life, Motivation | Betterbodies, Cardio, Fitness, Inredning, Jul, Lördag, Mode, Motivation, Träning | |
#1 - - Carolina Thoor:

Härligt att ändå få känna träningsvärket - då vet man att man har gjort passet bra! :D

Sv; ja, alltid kul då ett jobbpass går bra! Tack ska du ha, ha en fin helg du med! :)

Svar: Ja men eller hur, träningsvärken är det bästa ;) kram!
Jensvollen

#2 - - Netti Starby:

Jag blir också tröttare av att sova för länge :-D Kram

#3 - - Linn Strömberg:

Du är så jäkla grym!!
ha en super bra kväll :D

Svar: Men aw, taack snygging :* DU är grym!
Jensvollen

#4 - - Johanna Utterberg:

Duktig du är som tränar så, skönt med träningsvärk, haha! :)

Svar: Tack så mycket :D Ja, träningsvärk är det bästa!Kram!
Jensvollen

Upp