#FoodForChampions

 
Dagens lunch bestod av Kycklingfilé, Broccoli och äggröra. En perfekt tallriksmodell enligt mig. Såå gott. Jag som älskar ägg eller? Köpte 24p ägg iförrgår, och nu är dem redan slut.. Igen. Haha, love them eggs ;)

Tisdagen kickades igång på bästa sätt, med ett jävligt svettigt cardiopass på träningscykeln! 13.24 km under 22 minuter. Det är vad jag kallar en bra start på morgonen. Med en kall dusch på det, så piggnar man ju verkligen till.
Nu inväntar jag bara gubben min som kommer hem any minute now, så man kan dra till gymmet och slakta lite rygg & biceps. Det bästa på heeela dagen! Hoppas ni får en grym tisdag fina, puss!
 
Fitness, Food, Motivation | Cardio, Fitness, Food, Gym, MMSPORTS, Motmintoppform, Protein, Tisdag, Träning, lunch | |
#1 - - Twiggy Lundberg:

Åh så gott! Det där måste jag prova :D Älskar också ägg, särskilt äggröra!

Svar: härligt :D det tycker jag att du ska! kramar
Jensvollen

#2 - - Linn Strömberg:

Ser ju så gott ut!

#3 - - Ida:

De ser riktigt gott ut :)

Svar: det var det också ;) kram
Jensvollen

Upp